Friends

Sunday 18 November 2012

Mainan kepit kepit

Aku tak tau nama game ni apa sebenarnya. Jadi ni je la nama paling bernas lagi kreatif yang dapat aku ciptakan untuk game ni. Nampak sangat yang aku kurang caring ngan mainan ni walaupun selalu je abiskan duit nak dapatkan anak patung dalamnya. Pernah main tak mainan ni?

Nak main je dah kena masukkan 2 token = RM 1. Tapi memandangkan aku kurang mahir ngan si ketam ni maka dengan hormatnya tugas tu diserahkan kepada si kecik ni.

*Adik buat elok elok eyh? Nanti kak wa belanja gula-gula kapas ok?


Nampak tak panda tu? Omeyy kan kan dan aku namakannya Popi *belum apa apa dah bagi nama. Hihi.


Tapi apa kan daya 3 ringgit lesap macam tu je. Terasa macam kena gelak dengan si Popi tu.. Amboi kemain galak senyumannya bila aku tak dapat kau eyh. Sob sob sob.

Bila dah kecewa maen game, inilah bentuk kekecewaan tu bertukar. Jeng jeng jeng. Cewahh macam transformer, ultraman, power rangers pula boleh main tukar tukar. 




                   bersama mereka yang tak pernah bosan melayan karenah ku, my play date :)



No comments:

Post a Comment